Log in

Ter Eiken verwacht volgende week en weekend (18-19 september) de masters van padel (Vlaams kampioenschap). In de week zal dit geen extra parkeerdruk opleveren.
In het weekend belooft het ook bij hen erg druk te worden.
Via Ter Elst reserveren zij 150 extra parkeerplaatsen. Ook het bedrijventerrein aan de overkant van Prins Boudewijnlaan gebruiken zij in het weekend.

Daarom een warme oproep om dit weekend zoveel mogelijk met de fiets te komen.

 

Op woensdag 22 september hebben we een geweldige verrassing voor onze jeugd. Vraag nu al aan je ouders of je rond 16.30-17 u op de club mag zijn. Je zal het je niet beklagen. Benieuwd? In de komende dagen lichten we een tip van de sluier op via onze socialemediakanalen - Instagram en Facebook.

Voor alle OUTDOOR wedstrijden zijn de uren vastgelegd tot en met 31 oktober 2021.

PLEASE MAKE IT SAVE, PLAY IT SAVE !!!

Het nieuwe outdoor seizoen is nog maar net gestart en toch al de eerste communicatie over het Indoor seizoen 2021 - 2022!

Indoor hockey is een spel waarbij grote discipline gevraagd wordt in tactiek. Wil men in staat zijn deze tactiek uit te voeren moet men technisch vaardig genoeg zijn. Het is hierom dat er binnen de trainingen een grote nadruk wordt gelegd op techniek. Speelt men de winter door in de zaal zal dit zijn vruchten afwerpen eenmaal terug outdoor. Vanuit opleidingsperspectief raden wij dit als club dan ook ten zeerste aan. Los van de vanzelfsprekendheden als het plezier dat het kind ervaart met het behalen van succes.

Ook dit jaar biedt Royal Victory H.C. alle jeugdleden (vanaf U9 - geboortejaar 2013) de mogelijkheid om tijdens de winterstop zaalhockey te spelen tijdens de maanden november, december en januari. We moeten snel reageren, want uiterlijk tegen 30 september moeten de zaalinschrijvingen bij de hockeybond ingediend worden.

Voor de planners alvast alle speeldata zaalcompetitie: Grid-2021-2022.pdf (hockey.be)

In afwachting van de infoavond kunnen vragen gestuurd worden naar indoor@victory.be.

SAVE THE DATE:

  • PV avond INDOOR woe 27/10/2021
  • Coach avond INDOOR woe 10/11/2021

NU inschrijven door te klikken op de volgende links: Inschrijving sluit km middernacht op15 september

Wees vriendelijk voor onze vrijwilligers van de infrastructuurcel en maak gebruik van onze vuilbakken. Geen zwerfvuil in de dugouts, op de velden, rondom het clubhuis of terras! De kikkers zullen je ook meer dan dankbaar zijn. Bedankt!

Maak je met je ploeg gebruik van de meetingruimtes. Laat de ruimte netjes achter (stoelen op zijn plaats, lichten uit, afval opruimen) en drop je vuil in de vuilbakken rondom de hockeyvelden aub.

Momenteel is het op onze club nog steeds mogelijk om cash te betalen maar dit willen we graag afbouwen. Naar de toekomst overwegen we naar een volledig cashless systeem over te schakelen. Daarom nu reeds een warme oproep om cash zoveel mogelijk te vermijden op onze club. Maak gebruik van de Victory Drankkaart te verkijgen achter de bar. Betaal met Bancontact of Payconiq.

Ben je vorig seizoen spullen verloren?
We hebben de verloren voorwerpen verzameld en gesorteerd.
Op woensdag 22/9 kan je komen zoeken naar je verloren spullen.

Dit vanaf 13u30 in The Vic of bij goed weer buiten aan het clubhuis.
Verkoop ten voordelen van het sintfeest van onze Wanderers.
Op woensdag 27/9 houden we een verkoop van verloren spullen op onze club ten voordele van het sintfeest van onze G-hockeyers

Tip: zet een gsmnr en/of naam in je spullen, zo vinden we snel de rechtmatige eigenaar terug als je al eens iets vergeet.

Na 2 jaar waar door Corona minder wedstrijden gepeeld zijn, is het voor iedereen niet altijd even duidelijk wat er juist verwacht wordt als je ploeg duty heeft…

De ouders van jeugdploegen op Victory springen in om alles in goede banen te leiden op de club. Dit betekent 1 keer per jaar een paar uurtjes helpen op zaterdagvoormiddag voor de wedstrijden, 1 keer helpen op events en/of op vrijdag als kok van de week. Op deze manier help je de club maar dit kan je ook beschouwen als teambuilding.

Degenen die een thuismatch hadden afgelopen weekend hebben al gezien dat de Duty op zaterdag in een nieuw jasje zit. 

Vanaf nu wordt er steeds een dutytafel gezet voor de witte kasten in het clubhuis. Deze tafels wordt steeds bemand door 1 persoon zodat iedereen daar terecht kan voor alle vragen. In de witte kasten zit, al het benodigd materiaal. 

Of het nu gaat over veldverdeling, lenen van hesjes/scheidsrechterhesjes/fluitjes/ballen of een ongeval : bij deze tafel kunnen ze je verder helpen. Daarnaast zijn er 3 personen nodig in de keuken om te helpen bij het maken van broodjes edm en 3 personen buiten om daar alles vlot te laten verlopen. 

Weet je niet wanneer jullie ploeg aan de beurt is? Check even op de website, de flash van vorige week of in de teamagenda. 

Link naar Duty-Kalender

 

Alle U14 spelers zullen naar vaste gewoonte uitgenodigd worden door de managers van Dames 1 en Heren 1 om via een beurtrol systeem tijdens een thuiswedstrijd aan te treden als ballenjongen / ballenmeisje.

Het is belangrijk om die datum vrij te houden in je agenda of zelf voor vervanging te zorgen! Je krijgt voor de wedstrijd een korte briefing waar je precies moet op letten en wat van je verwacht wordt.

We zijn goed en wel aan het nieuwe seizoen begonnen en voor velen voelt het wellicht wat vreemd aan. Bovendien mogen we ook dit jaar heel wat nieuwkomers verwelkomen en schuiven een pak jeugdspelers door naar een oudere categorie. Daarom wat betreft spelregels en arbitrage alles even op een rijtje.

Spelregels

Er zijn nauwelijks aanpassingen aan de regels. Met als uitzondering: de U8 zullen vanaf dit jaar ook 3 tegen 3 spelen (net zoals de U7).

Alle standaardregels kunnen dan ook net als vorig jaar gevonden worden op de website  https://hockey.be/nl/competitie/outdoor-hockey/spelregels-1/

Op deze pagina kan je ook handige samenvattingen van de belangrijkste regels voor de jeugd (U7-U12) in pictogrammen terugvinden. Het Nederlandstalig reglement voor het nieuwe seizoen zal binnenkort op dezelfde webpagina beschikbaar zijn.

Welke club voorziet hoeveel scheidsrechters?

Misschien ook handig is de volgende gids die aangeeft hoe het zit met aanduiding van scheidsrechters. Voorziet de hockeybond in 2 umpires, leveren thuisclub en bezoekers er elk een of is het aan de thuisspelende ploeg om beide umpires te voorzien: https://hockey.be/wp-content/uploads/2021/09/Umpires-Club-Assigned-Outdoor-NL-2021-2022.pdf  

Eén kleine aanpassing hier : omdat de U10-U11-U12 die uitkomen in Regionale 1 in de tweede ronde in een nationale competitie kunnen uitkomen, is er beslist dat er in deze categorieën steeds 1 scheidsrechter van elke club voorzien moet worden. 

EHBO voor beginnende scheidsrechters

Zeker in U7 tot U12 nemen heel wat ouders voor het eerst de handschoen op om de wedstrijden in goede banen te leiden. Niet iedereen heeft ooit een wedstrijd gefloten of kent de spelregels van voor naar achter en omgekeerd. Dat hoeft ook niet. Daarom is de volgende site heel handig: https://hockey.be/nl/competitie/outdoor-hockey/starttoumpire/. Met enkele korte en duidelijke clipjes krijg je een inzicht in de meest voorkomende fouten en kan je met enkele eenvoudige tips en tricks vol zelfvertrouwen het veld opstappen.

Bevestiging score door beide scheidsen            

De belangrijkste wijziging bij het ingeven van het resultaat is dat de score op het einde van de wedstrijd door beide scheidsrechters gevalideerd moet worden.  Neem dus even de tijd om na de wedstrijd de score te overlopen met je collega en vervolgens in te geven in de App. 

We wensen jullie alvast een supermooie start van dit nieuwe seizoen en kijken er al naar uit om jullie terug te zien op en rond onze hockeyvelden !

Trooper

 

 

Zoeken
Binnenkort...
Masterpitch november 2020

Masterpitch met de steun
van vele vrijwilligers en

Sporters beleven meer

Kalender
  September 2021  
M T W T F S S
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
Overig Nieuws
OUTDOOR programmatie
14/09/2021
Indoor seizoen 2020-2021
07/09/2021
Weekend 24-25-26/9 moeilijke doorgang Doornstraat-Groeningelei
14/09/2021
Wat doe je bij een COVID-19-besmetting of vermoeden?
14/09/2021
Wanderers gaan van start
14/09/2021
Bedankt voor jullie steun!
07/09/2021
Verloren voorwerpen
07/09/2021
DUTY op Victory : hoe zat dat ook alweer?
07/09/2021
Heren 1
07/09/2021
Dames 1
07/09/2021
Duty Management

Lid worden
Stick to Fair Play

Vertrouwenspersoon

Secretariaat

 

ma: 9u00 - 17u00
di:   9u00 - 13u00
do:  9u00 - 17u00
vr:   9u00 - 13u00

Kattenbroek 5
2650 Edegem
+32 3 457 1533
info@victory.be
cc@victory.be 

Het secretariaat zal gesloten zijn vanwege vakantie  van 17/7 t/m 7/8.

Contacteer ons via email

Volg ons...

  

Live hockey. Love Victory.

Royal Victory H.C.
Kattenbroek 5
2650 Edegem

+32 (0)3 457 15 33
info@victory.be
cc@victory.be

© 2019, website powered by Twizzit.com